mandag 23. august 2010

Endelig høst :-)

Joda, jeg skulle ønske at sommeren fortsatte en stund til. Har hatt en fantastisk sommer både i og utenfor landet, og brunfargen er der fortsatt. Men nå lakker sommeren mot slutten.

Et sikkert høsttegn for de fleste er at kalenderen viser at vi nærmer oss september og at temperaturene på værkartet synker, men for meg er tegnet på at det er høst er at kalenderen min er full av møter igjen. Spennende høst venter oss med mange spennende saker, men akkurat nå er det innspillene til budsjettet for 2011 som er viktigst.

Det er utrolig mange som tar kontakt, og vil snakke for sin sak. Det er det som er så flott med det norske demokratiet, nemlig at det er kort vei til makta. Vil benytte anledningen til å takke for alle innspill.

Den saken jeg tror vil ta mye av familiepolitikernes tid i høst er utfordringene i barnevernet. Alle barn skal ha et trygt omsorgsmiljø, og når barnevernet kobles inn må vi være sikre på at systemet fungerer til det beste for barna. Vi tar gjerne i mot innspill, for her trenger forslag på tiltak. Har du noe å bidra med?

Jeg har bestemt meg for å prøve å skrive blogg oftere enn før. Noen ganger vil bloggen ta opp enkelt tema, andre ganger bare om tanker i tida og den daglige "donten". Men målet er at jeg skal skjerpe meg :-)

Ha en strålende dag alle sammen!

Så hørs vi :-)

Eli Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar